Direct naar de contentDirect naar de footer
Kamermap

Kamermap

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunt u contact opnemen met de receptie. Bel 999 op de telefoon in de kamer/suite.

  • Aansprakelijkheid

    Het hotel kan niet aansprakelijk gesteld worden voor zoekgeraakte artikelen uit de hotelkamer, vergaderzaal of openbare ruimtes (hieronder vallen ook de garderobe en de kluisjes).

  • Adapters

    Op uw kamer bevindt zich een elektriciteitsvoorziening van 220V.

  • AED

    Bij de receptie zijn een AED en EHBO koffer aanwezig.

  • Arts

    Heeft u een huisarts nodig tijdens uw verblijf, neem dan contact op met de receptie.
    Buiten kantooruren kunt u, in geval van urgente gevallen, contact opnemen met de huisartsenpost op 0900-3336 333.

  • Babybed

    Het is mogelijk om een babybed (0-3 jaar) te reserveren. Voor het plaatsen van een babybed op de kamer, vragen wij een toeslag. Voor meer informatie, neem contact op met de receptie.

  • Bagageruimte

    Het is mogelijk gebruik te maken van de bagageruimte bij de receptie. Van der Valk Hotel Emmeloord is niet aansprakelijk voor verlies en/of beschadiging van uw eigendommen.

  • Berichten

    Indien er berichten voor u zijn, zullen wij u hier telefonisch of schriftelijk van op de hoogte stellen. Voor gastenberichten, lever deze in bij de receptie of bel ons op 9 en wij zorgen voor de juiste overdracht aan de gast.

  • Betaalwijze

    Wij accepteren de volgende betaalmogelijkheden:
    - Pin/Maestro
    - Credit card
    - Contant
    - Van der Valk Giftcard
    - Dinerbon.nl Giftcard

    Bij het reserveren van een kamer houden wij dezetot 18:00 uur voor u vast. U heeft twee opties om de reservering te bevestigen: u kunt de reservering vooraf betalen via de betaallink die enkele dagen voor de reservering wordt verstuurd, of u kunt een creditcard autorisatie maken om er zeker van te zijn dat de kamer gegarandeerd wordt voor uw verblijf.

    Mocht u een arrangement willen boeken, dan gelden de voorwaarden vanFLEX24. Dit betekent dat u uw arrangement 24 uur van tevoren moet aanbetalen en dat annuleringen alleen mogelijk zijn tot 24 uur voor aanvang, in tegenstelling tot de vorige mogelijkheid tot 18:00 uur op de dag zelf.

  • Bezoek

    Indien u bezoek wenst te ontvangen, dient deze zich te melden bij de receptie ter registratie, in verband met de brandveiligheid. Het is niet toegestaan om na 22:00 uur nog bezoek op de kamer te ontvangen. Voor alle kamers en suites is een maximum aantal gasten toegestaan.

  • Brandveiligheid

    Het gehele gebouw is voorzien van rookmelders. Indien u ergens brand waarneemt, volg dan de volgende stappen:
    1 Meldt de brand.
    - Sla de handmelder in en bel 9 (via uw kamertelefoon).
    - Vertelt u ons: Wie u bent, wat er brandt, waar het
    brandt en of er mensen in gevaar zijn.
    2 Waarschuw personen in de omgeving.
    3 Blus indien mogelijk (volg de instructies op de
    blusser) Let op, uw eigen veiligheid gaat voor!
    4 Sluit deuren en ramen.
    5 Gebruik geen lift maar de trap.
    6 Controleer of iedereen in veiligheid is.
    7 Meldt u bij de receptie.

  • Calamiteiten

    Bij calamiteiten, neem contact op met de receptie. Bij ernstige calamiteiten, bel ook gelijk 112.

  • Extra bed

    Het plaatsen van een extra bed is mogelijk op basis van beschikbaarheid, het kamertype en tegen vergoeding.

  • Fietsenstalling

    Achteraan op de parkeerplaats van het hotel hebben wij een overdekte en afgesloten fietsenstalling. Deze fietsenstalling zal geopend zijn van 08.00 uur tot 20.00 uur. Wilt u buiten deze tijden de fietsenstalling betreden, dan loopt de receptie graag met u mee. Helaas is er tot op heden nog geen mogelijkheid om hier uw elektrische fiets op de laden. Hier kunt u eventueel uw fietsendrager wel kwijt.

  • Fietsverhuur

    Het huren van fietsen is mogelijk. Via een onlinereservering ontvangt u €5,00 korting per fiets. Voor meer prijzen en beschikbaarheid kunt u bij de receptie terecht.

  • Fitness

    De fitness bevindt zich op de begane grond. Er zijn hier handdoeken aanwezig. Bekijk hier onze fitness.

  • Föhn

    Een föhn/haardroger kunt u vinden in de garderobekast van uw kamer.

  • Frisdrankautomaat

    Op begane grond, naast het trappenhuis, vindt u een frisdrankautomaat met verschillende dranken en etenswaren.

  • Gevonden/verloren voorwerpen

    Indien u iets gevonden/verloren heeft, kunt u terecht bij de receptie. De receptie bewaart gevonden voorwerpen tot een maximale periode van 3 maanden. Het hotel is niet aansprakelijk voor vermissing of diefstal van uw eigendommen.

  • Green Choice/Orange Choice

    Tijdens uw verblijf wordt uw hotekamer standaard dagelijks schoongemaakt. Wanneer u echter kiest voor 'Green Choice', draagt u direct bij aan een beter milieu. Elke keer dat een gast ervoor kiest om de kamerschoonmaak over te slaan, wordt er namelijk een boom geplant in Schotland. Bij 'Orange Choice' planten wij een halve boom. Dit maakt deel van van het Valk Exclusief brede programmaTrees4Next.

  • Huisdieren

    Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel. Bij constatering van huisdieren op de kamer worden schoonmaakkosten à €75,- in rekening gebracht. Wij maken echter graag een uitzondering voor blindengeleidehonden en hulphonden, die zijn van harte welkom.

  • Hulpmiddelen

    Een beperkt aanbod aan hulpmiddelen, zoals een douchestoel, zijn beschikbaar in het hotel. Neem hiervoor contact op met de receptie.

  • Internet

    Even uw e-mail checken of uw social media bijwerken? In het gehele hotel kunt u kosteloos gebruik maken van draadloos internet. Overal in het hotel kunt u een draadloze netwerkverbinding maken met netwerknaam
    'Van der Valk Emmeloord'. Op de kamers kunt u verbinding maken met netwerknaam 'KPN'. Dit kan met uw telefoon, tablet, laptop en andere mobiele apparaten. Er is geen toegangscode of wachtwoord vereist.

  • Klachten

    Indien u een opmerking/klacht heeft, dan kunt u zich wenden tot de receptie. Wij zullen altijd proberen u klacht direct op te lossen. U kunt u opmerkingen/aanbevelingen ook richten aan emmeloord@valk.nl.

  • Kluisje

    In de kast op uw kamer vindt u een kluis. De gebruiksaanwijzing bevindt zich aan de voorzijde van de kluis. Laat geen geld of andere waardevolle spullen onbeheerd achter op uw kamer. De directie is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van persoonlijke goederen.

  • Kussen/dekbedden

    Een extra kussen vindt u in de kast op uw hotelkamer. Meer kussens en dekbedden zijn op verzoek verkrijgbaar. U kunt hiervoor contact opnemen met de receptie.

  • Lunchpakket

    Bij de receptie is het mogelijk een lunchpakket te bestellen tegen betaling. Hiervoor kunt u op een formulier uw voorkeuren doorgeven bij de receptie.

  • Minibar

    In iedere kamer bevindt zich een koelkastje, welke u kosteloos kunt gebruiken tijdens uw verblijf. Deze is niet gevuld. Een minibar pakket is te bestellen bij de receptie.

  • Niet storen

    Op uw kamer vindt u de “niet storen” deurhanger. Indien u niet gestoord wenst te worden, hangt u deze aan de buitenzijde van de deur. De collega’s van de afdeling Huishouding zullen dan een tas met nieuwe handdoeken aan uw deur hangen.

  • Nooduitgang

    Alle nooduitgangen zijn duidelijk aangegeven in de gangen en aan de binnenkant van uw kamerdeur vindt u de kortst mogelijke route naar buiten in geval van nood.

  • Ontbijt

    Het ontbijtbuffet bevindt zich in het restaurant.
    Maandag t/m vrijdag 06.30 – 10.30 uur
    Zaterdag en zondag 07.30 – 11.00 uur

    Het is ook mogelijk ontbijt op bed te bestellen, hiervoor worden roomservice kosten in rekening gebracht. U kunt dit de avond van tevoren doorgeven aan onze receptie.

  • Openbaar vervoer

    Bij de receptie kunt u informatie verkrijgen over het openbaar vervoer in de omgeving of bekijk deze website.

  • Parkeren

    Rondom het hotel vindt u voldoende parkeergelegenheid waar u als hotelgast kosteloos gebruik van kunt maken. Voor meer informatie, bekijk deze website.

  • Post

    Indien u post heeft die u wilt versturen, kunt u deze afgeven bij de receptie. Wij bieden ook de service om uw post te laten frankeren; houd er rekening mee dat hier kosten aan verbonden zijn. Als uw post al voorzien is van een postzegel, kunt u deze eenvoudig afgeven bij de receptie.

  • Receptie

    U kunt onze receptie bereiken door 9 te bellen op de telefoon in uw kamer/suite.
    Wij staan 24 uur per dag voor u klaar, 7 dagen in de week. Tijdens de nacht is de receptie bemand door de nachtportier. Van 23.30 uur tot 06.30 uur zal de hoofdingang gesloten zijn. U kunt gebruik maken van de intercom naast de ingang.

  • Restaurant

    In het restaurant kunt u gedurende de dag gebruik maken van het ontbijt, de lunch en diner. Wij adviseren u om een tafel te reserveren via de receptie om teleurstellingen te voorkomen.

    Openingstijden:
    - Maandag t/m vrijdag van 06.30 tot 23.00 uur
    - Zaterdag en zondag van 07.00 tot 23.00 uur

  • Roken

    Van der Valk Hotel Emmeloord is een rookvrij hotel. Op de kamers en in de openbare ruimtes is hetniet toegestaan om te roken. Het gebruik van super-smokers of e-sigaretten is tevens niet toegestaan. Alleen buiten het hotel is roken toegestaan. Als u rookt op het balkon, dient u de balkondeur te sluiten.

  • Roken geconstateerd

    Indien geconstateerd wordt dat er gerookt is in de kamer, wordt er €175,- aan schoonmaakkosten in rekening gebracht. Deze dient u direct bij de receptie te voldoen. Het is ten strengste verboden om de brandmelder of onderdelen daarvan uit te schakelen of de werking ervan te beïnvloeden. Bij constatering hiervan wordt u direct uit het hotel verwijderd zonder teruggave van enige betaalde kosten.

  • Rolstoel

    Er is een rolstoel in het hotel aanwezig. Vraag voor beschikbaarheid onze receptie.

  • Strijkplank/strijkijzer

    Een strijkijzer en strijkplank vindt u terug op uw kamer.

  • Toeristische informatie

    U kunt uw verblijf bij Van der Valk Hotel Emmeloord perfect combineren met een bezoek aan de Nationaal Park De Weerribben-Wieden. Vraagt u bij de receptie naar een stadsplattegrond van Emmeloord of meer informatie over de omgeving. Ook kunt u deze website bezoeken.

  • Toiletartikelen

    Een beperkt aanbod aan toiletartikelen is te verkrijgen bij de receptie.

  • Uitchecken

    Wij vragen u vriendelijk om voor 12.00 uur uit te checken. Indien u langer op uw kamer wilt verblijven dan is dit op basis van beschikbaarheid en tegen betaling van een verlengingstoeslag. Voor de suites en familie kamers gelden andere tarieven en voorwaarden. Informeer bij de receptie naar de mogelijkheden.
    Als Valk Loyal gast kunt u op zondag gebruik maken van een gratis Lazy Sunday. Dit is op basis van beschikbaarheid.

  • Wasserij

    Op uw kamer treft u een speciale waszak aan. Hierin kunt u uw kleding afgeven bij de receptie om te worden gereinigd. Als u dit op werkdagen vóór 08.00 uur doet, heeft u het dezelfde dag nog retour. Tijdens het weekend en feestdagen is deze service niet mogelijk.

  • Wekservice

    Neemt u contact op met de receptie en geef uw gewenste wektijd door.

  • Zalen

    Heeft u een vergadering, conferentie, beurs of bruiloft gepland? Vraag naar de mogelijkheden bij de afdeling Sales of bekijk onze website.