Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn dan kunt u contact met ons opnemen via:
![]() | +31 527 6123 45 |
![]() | emmeloord@valk.nl |
Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn dan kunt u contact met ons opnemen via:
![]() | +31 527 6123 45 |
![]() | emmeloord@valk.nl |
Het hotel kan niet aansprakelijk gesteld worden voor zoekgeraakte artikelen uit de hotelkamer, vergaderzaal of openbare ruimtes. (hieronder vallen ook de garderobe en de kluisjes).
Op uw kamer bevindt zich een elektriciteitsvoorziening van 220V. Hebt u een wereldstekker nodig? Deze zijn te koop bij de receptie. Voor informatie belt u ‘9’ voor de receptie.
De AED bevindt zich bij de receptie.
Wij accepteren de volgende betaalwijzen.- Contant / pin
- Creditcard: American Express, Eurocard / mastercard en Visa
- Van der Valk Giftcard.
Wij verzoeken u bij brand direct de receptie in te lichten. Maak bij brand in geen geval gebruik van de lift.
Bij calamiteiten, neem contact op met de receptie. Bij ernstige calamiteiten bel ook gelijk 112
Hang het kaartje “Do not disturb” aan uw deur indien u niet gestoord wenst te worden en vraag de telefoniste desgewenst uw inkomende telefoongesprekken bij te houden. Het is hotelbeleid geen kamernummers van gasten aan derden door te geven.
Neem direct contact op met de receptie. Een EHBO koffer bevindt zich bij de receptie
Uw fietsen kunt u stallen aan de achterzijde van het Hotel. Deze plek is niet afgesloten maar er staat wel een beveiligingscamera op gericht.
Het is mogelijk om unisex fietsen, e-bikes of e-choppers te huren bij de receptie of middels via hier
Het is mogelijk om bij de receptie geld op te nemen.
In ons gehele hotel is gratis wifi beschikbaar via het open netwerk: KPN
Een haardroger kunt u vinden in de garderobekast
Heeft u een huisarts nodig tijdens uw verblijf, neem dan contact op met de receptie. Buiten kantooruren kunt u in geval van urgente gevallen contact opnemen met de huisartsenpost op 0900 3336 333
Klik hier voor onze huisregels.
Een beperkt aanbod van hulpmiddelen zoals een douchestoel is beschikbaar in het hotel. Neem hiervoor contact op met de receptie
Onze kamers zijn uitgerust met een kluisje. Een uitleg kunt u vinden bij de kluis. De directie aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verlies of diefstal.
Koelkast In iedere kamer bevindt zich een koelkastje, welke u kosteloos kunt gebruiken tijdens uw verblijf. Deze is niet gevuld. Een minibar pakket is te bestellen bij de receptie voor €16,50
In de kast op uw kamer vindt u een extra hoofdkussen. Op verzoek kunt u bij de receptie meerdere kussens verkrijgen.
Late uitcheck is enkel mogelijk op basis van beschikbaarheid, neem voor meer informatie contact op met onze receptie. Het is niet mogelijk om op een suite later uit te checken.
Alle nooduitgangen zijn duidelijk aangegeven in de gangen en aan de binnenkant van uw kamerdeur vindt u de kortst mogelijke route naar buiten in geval van nood.
U kunt onze receptie bereiken door 9 te bellen op het toestel in uw hotelkamer.
Wij vragen u vriendelijk niet in uw hotelkamer te roken. Roken kunt u enkel doen op uw terras of balkon met de deur gesloten. Helaas zijn wij genoodzaakt om 150 euro boete in rekening te brengen en eventuele extra kosten die hieruit voort komen bij overtreding van deze regel.
Op begane grond, naast het trappenhuis, vindt u een frisdrankautomaat met verschillende dranken en etenswaren.
Een strijkijzer en strijkplank zijn beschikbaar op aanvraag. Neem hiervoorcontact op met de receptie
Een beperkt aanbod aan toiletartikelen is verkrijgbaar bij de receptie.
Wij verzoeken u vriendelijk voor 12 uur uit te checken.
U kunt daarna nog gebruik maken van onze faciliteiten.
Op uw kamer treft u een speciale waszak aan. Hierin kunt u uw kleding afgeven bij de receptie om te worden gereinigd. Als u dit op werkdagen vóór 08.00 uur doet, heeft u het dezelfde dag nog retour. Tijdens het weekend en feestdagen is deze service niet mogelijk.